אנו נשאלים לעיתים רבות על אופי קמפיין יחסי הציבור של חברות אשר מבצעות בדרך קבע קמפיין יחסי ציבור בתקשורת. אנו ממליצים לבתי העסק אשר עובדים עמנו לבצע קמפיין יחסי ציבור בכל עת וגם ללא מטרה מיוחדת. מיצוב החברה מושפע מאוד מכתבות יחסי הציבור אותם אנו משלבים בערוצי התקשורת השונים עבור לקוחותינו.
אז מה בעצם אתם מתכוונים ליחצ"ן? הרי אין שום פעילות חדשה! (כך נאמר לעיתים). כל עסק מייצר פעילויות תקשורתיות בכל יום ובכל שעה. משרד יחסי ציבור צריך לזהות את מקרי הליבה אשר צריכים להתפרסם וזאת תוך הכרת החברה לעומקה ושימוש בכלים יצירתיים ומתוחכמים.
חברות אשר ביצעו יחסי ציבור לאורך שנים, הצליחו להגיע בצורה עדיפה לרגעי משבר או השקות כאלו או אחרות אשר דרשו יחסי ציבור מוגברים. כך שיחסי ציבור שבשגרה יכולים למנף קמפיין יחסי ציבור בעבור אירוע או אירועים מיוחדים. אנשי התקשורת אשר הורגלו אל החברה ואל המידע הנוגע אליה, יסכימו ביתר קלות לספק לה את הכתבות לה היא זקוקה בזמן חירום (כמו בניהול משבר).