יחסי ציבור לאתר אינטרנט

בעבר מערכות יחסי הציבור של החברות המסחריות השונות עסקו רבות בפרסום ומינוף החברה, העסק

ושירותיו השונים של כל עסק ועסק על פי צרכיו. מערכות החברות עבדו מתוך תפיסה ששירותי העסק הם אלו שצריך לשווק ולהביא לידיעת הציבור אבל הקושי הגדול הוא בהעברת מידע רב ואיכותי לקהל הרלוונטי בקבצי תוכן קטנים יחסית כמו כתבה עיתונאית או בתכנית אירוח או חדשות הזמן מוגבל וגם הנושא מוגבל ומתחום לתחום, קטגוריה אחד.

אתר האינטרנט נתפס בעבר ככלי תוכן וידע אך מתוך תפיסה לא נכונה הוא לא מונף שווק והוצע לציבור ככלי הרלוונטי ביותר עבור כלל הקהלים לאיסוף מידע אמין ואובייקטיבי. היתרון הבולט של אתר האינטרנט הוא ביכולת של קברניטי החברה או הארגון וגם של איש יחסי ציבור העובד עבורם לחשוף את קהל היעד למידע רב שאינו מתוחם לנושא אינו מוגבל בזמן והעלויות שלו נמוכות הרבה יותר.

יתרון נוסף טמון בעובדה שהקהל הנחשף אל האתר הוא קהל ממוקד ורלוונטי לנושא ולכן הסיכוי להפוך אותו בעתיד ללקוח גבוהה הרבה יותר. ליחסי הציבור דרך עולם האינטרנט כפלטפורמה ודרך אתרי האינטרנט ככלי משמעויות פסיכולוגיות רבות אל מול קהל היעד הפוטנציאלי : החברה נתפסת באופן אוטומטי כמודרנית יותר מעודכנת יותר רלוונטית מהירה ועניינית.

התעדכנותם המהירה (מספר פעמים ביום) של אתרי האינטרנט מאפשרת לחברה ולאיש יחסי הציבור להגיב במהירות ובצורה ממוקדת למשברים ולבשורות שיווקיות שהארגון נאלץ להתמודד אתם במהלך חייו.

כיום ידוע שאנשי יחסי הציבור וקברניטי החברות המובילים בתחום רואים במדיה האינטרנטית כלי חשוב במיוחד והעבודה היא הדדית ורבת השקעה על מיקום והד אינטרנטי רציף לכל עסק ולכל אתר.

חברה חזקה כמו בנק או חברת ביטוח תתחיל ותסיים כל קמפיין או קשר עם לקוחותיהם עם אתר האינטרנט שלהם.

אין זה סיכון גדול לומר שבעתיד הלא רחוק יצבור עולם האינטרנט רלוונטיות גדולה יותר ויותר גם עבור אנשי יחסי הציבור ככלי עבודה והאינטרנט ילך ויצמצם את הפערים בכוח מול המדיה הטלוויזיונית והכתובה אלו שישכילו להבין זאת קודם ולמצב עצמם חזק וטוב מבחינה אינטרנטית ומבחינת תשתיות אינטרנט יצאו נסקרים.

רוצה להיחשף למיליוני לקוחות פוטנציאלים ביום?

כתבות באתרים הגדולים במדינה כולל קישור לאתר שלך,       למידע נוסף לחץ כאן>  

תוך 48 שעות אתה באוויר

  למידע נוסף לחץ כאן>
קידום אתרים בגוגל קידום אתרים בגוגל