תפיסת עולמנו

תן לעסק שלך את הצ'אנס שמגיע לו. נסה להגיע רחוק, להיות שונה-אחר. כמה פעמים קרה לך שקולגות למקצוע, שנחשבים פחות טובים ממך, זוכים לכותרות שמנות בעיתון? כמה פעמים שאלת את עצמך איך בחרו דווקא את העסק המתחרה לכתבה בולטת בחדשות? כמה כסף השקעת בקמפיין פרסום שלא הביא לך אפילו לקוח אחד? מתי הופעת בפעם האחרונה בצורה בולטת בתקשורת הישראלית בכתבה אובייקטיבית שתורמת מאוד להתפתחות העסקית שלך? במשרד היח"צ שלנו, נתחייב ליצור עבורך פריצת דרך תקשורתית. אנו היחידים בארץ שמעמידים את יעילותנו לבחינה חודשית. אם לא נשיג עבורך את התמורה המלאה עבור כספך, נחזיר לך כסף – כמו הלקוח בחייו העסקיים, גם אנו עומדים למבחן חדש מדי יום. נהיה שותפים לדרך, נרוויח רק אם אתה תרוויח.

משרד יחסי הציבור של ברק רום יודע לצייר אותך בצבעים אחרים, ייחודיים, בלעדיים. יחד נמצא את המומחיות והמיוחדות שבעסק שלך ונלך עם זה קדימה. נמצא דרך בהירה להסביר מה מיוחד ושונה בעסק, נתאם איך לתקשר את זה החוצה. אילו מסרים צריך להעביר באופן קבוע כדי ליצור Wave (גל) של תגובות. מהו המסר המנצח? איך בונים אותו ולומדים לתקשר אותו בסטנדרט קבוע? משרדנו ימצא את הדרך להניח אותך על שביל הזהב להצלחה תקשורתית. הבסיס הוא מיצוב נכון ומציאת הייחוד, השלב הבא – עבודה נמרצת בשטח תוך התבססות על קשריו של משרדנו עם אמצעי התקשורת ועם חוגי מובילי דעת קהל.

הבסיס לתפיסתנו הוא יצירת קורלציה מושלמת בין התוצאות שהעסק מביא לבין התדמית שלו בשטח. אם העסק מעולה-כולם צריכים לדעת. אם העסק חדש או מתפתח-הקהל יבין שמשהו גדול עומד לקרות. יחסי ציבור הוא כלי מהפנט ומלא אדרנלין. זהו מגרש הזדמנויות שאסור להישאר מחוצה לו. דברים עצומים קורים מהרגע שהפכת לשחקן במגרש התקשורתי. תפיסת העולם העסקית ביחד עם משרד יחסי ציבור רציני יאפשרו לעסק לזקוף נוצות טווס ולעשות עבודה רצינית, אך גם נלהבת ודינמית בדרך למיתוג ולמיצוב הנכון לאורך זמן.

המטרה היא להגדיל פוטנציאל עסקי על בסיס מיצוב ובידול נכון, תוך בניית יכולת התאמה מהירה לשוק דינמי מחד ותחרותי מאידך; חשיפה נכונה ועקבית בתקשורת תסייע לך להרחיב את פוטנציאל העסק.

רוצה להיחשף למיליוני לקוחות פוטנציאלים ביום?

כתבות באתרים הגדולים במדינה כולל קישור לאתר שלך,       למידע נוסף לחץ כאן>  

תוך 48 שעות אתה באוויר

  למידע נוסף לחץ כאן>
קידום אתרים בגוגל קידום אתרים בגוגל