איך מתכננים תכנית עבודה נכונה לקראת חשיפה בתקשורת?

ראשית כדאי להתחיל עם אסטרטגיה. שאלה שחשוב לשאול לפני תחילת עבודה מה זה יהיה בשבילי ניצחון בקמפיין יחסי ציבור? האם יש לי מיתוג/לוגו? אתר? תמונות? איך אני אשדרג את הערך שלי? מה הבידול שלי? ותיבת המסרים שלי (מהיר, חסכוני וכדומה עד חמישה מאפיינים קבועים שיחזרו ויסבירו בצורה קלה וברורה מהם יתרונות העסק). אחרי שהחלטנו על אסטרטגיה מסוימת יבוא שלב הטקטיקות. איך אנו מיישמים את מטרתנו? משרד יחסי ציבור מנוסה יידע איך לפרק את הטקטיקות על מנת ליישם את האסטרטגיה הראשית וישרת אתכם בצורה יעילה יותר מתוך היכרות עם עולם התקשורת ומה אנשי התקשורת אוהבים להציג במדיה, והכי חשוב למי פונים. לכל תחום בתקשורת כתבים משלו וכתב צרכנות לא בהכרח יכתוב או יראיין מותג מתחום הכלכלה. נקודה שמאוד חשובה לא פחות זה שיתוף הפעולה בין המשרד שנותן לכם שירות יחסי ציבור לבין העסק שלכם, אין עניין קטן או גדול שבו אתם הלקוחות לא תהיו מעורבים ולכן זה דורש מכם גם לעבוד- רק כך קמפיין יהיה מוצלח.

תמונות טובות לקמפיין יחסי ציבור במה זה כרוך?

תמונות לא פחות חשובות מהאינפורמציה שאתם נותנים לכלי התקשורת. פעמים רבות לצד כתבה תופיע תמונה של בית העסק או של איש המקצוע ולכן חשוב שהתמונה תשקף את המותג. בשל זאת יש להקפיד לפני שרצים לצלם מקצועי, לחשוב מה אתה רוצה שהתמונה תציג? אם אתה אדריכל, אתה תרצה שהתמונה תתקשר לאסטרטגיה שלך כמומחה לעיצוב חלל הבית ולכן תצטלם ברקע עם דירה בעיצובך, רצוי חצי גוף לצד הרקע ובו יופיע גם הלוגו שהוא הסממן הכי חשוב שלך. לצד כל תמונה חייב להופיע קרדיט צילום לכן אם הצטלמתם אצל צלם מקצועי רצוי לציין את שמו, על מנת למנוע מהצלם לתבוע את העיתון על שימוש בתמונה ללא אישור ושכמובן העיתון ירצה להשתמש בכם גם בעתיד. העיתונים, אתרים ומגזינים דורשים תמונה איכותית מינימום של 500 KB ומקסימום 2 MB אין צורך יותר מזה לכן תמונה ממכשיר הסלולר אינה מומלצת. מכיוון שהעיתונות היא בעיקר שחור לבן רצוי שהלקוחות יקפידו על לבוש בצבעים בולטים כדי שהלבוש לא ייעלם בתוך רקע העיתון.

כיצד מקימים מותג?

מותג זו הבטחה, לאו דווקא המוצר או בית העסק, מותג משקף מי אנחנו, מה זה אומר עלינו? על מנת למתג את עצמנו נכון, קודם כל יש לעשות מחקר מעמיק ולפלח את קהל היעד שלנו. האסטרטגים שבינינו יחפשו ערך שמשקף אותנו מתוך נתונים מהשוק, סקרים עד למציאת ערך אחד עליון שנדע להרגיש אותו ולא רק לראות אותו, הערך חייב להיות חד וברור. לצד כל ערך עליון כזה יתלוו מינימום שלושה ערכי משנה שיחזקו ויעצימו את המיתוג. תכונות שיתנו ביטוי בטון ובסטייל. חובה לשמור על עקביות על מנת שיזכרו אותנו. אחרי שדאגנו למתג את עצמנו החשיפה לתקשורת תהיה ברורה וקבועה. הבידול שמצאנו לעצמנו יעביר את הערכים והמסרים שהצרכנים או הציבור רוצה לקבל ולחוש.

רוצה להיחשף למיליוני לקוחות פוטנציאלים ביום?

כתבות באתרים הגדולים במדינה כולל קישור לאתר שלך,       למידע נוסף לחץ כאן>  

תוך 48 שעות אתה באוויר

  למידע נוסף לחץ כאן>
קידום אתרים בגוגל קידום אתרים בגוגל