– יח"צ עם ביטוח תוצאות

מה אתה יכול להרשות לעצמך שאתה לא יכול להרשות לעצמך?

מחשבון

עד שנת 1879 כולנו ישבנו בחושך עד שהגיח לעולם תומס אדיסון והמציא את הנורה.

עד שנת 1900 99.9% מבני האדם לא יכלו להרשות לעצמם מכונית עד שבא הנרי פורד ושינה את חוקי המשחק.

עד שנת 2015 בעלי עסקים לא יכלו להרשות לעצמם כתבות בעמוד הבית באתרים המובילים ביותר בישראל עד שהגיע ברק רום והפך את השוק!!!

שאלה: אם הייתם חייבים לבחור האם למכור את המוצר או השירות שאתם מוכרים באחת מהצורות הבאות:

• ערוץ הקניות- "כן גבירותיי ורבותיי, המוצר הזה מדהים, מדליק, לי יש שניים בבית, קניתי מתנה לכל השכנים בבניין, כולל לאלה שלא מדברים איתי שנתיים, אז בואו גבירותיי ורבותיי- תתקשרו עכשיו,
זה כדאי, זה ראוי, זה מדליק, מגניב ואני כבר מדבר שש שעות רצוף פה בערוץ אז אין לי ממש מושג מה אני כבר אומר".

• אפיק פרסומי בו הלקוח מבין תוך שניות שמוכרים לו, שמפרסמים לו, ששום דבר שהוא רואה לא אובייקטיבי-
"משה מבאר טוביה, שרה מגני חוגה ואליעזר שמשך בגזר- כולם קבעו- המוצר הזה הוא מספר אחד בשוק".

או שאולי הייתם רוצים לבחור באפשרות נוספת-

כתבת שער בעמוד הראשי (!) ב- 5 אתרים מובילים בישראל:
• The Marker
• ישראל היום
• NRG
• נענע 10
• הארץ
באיזו אופציה הייתם בוחרים? בפרסום? בערוץ הקניות או בכתבה בעמוד הבית של אתר מוביל?

אין פה שאלה, ברור שבכתבה.
רק שיש בעיה "קטנטונת" אחת…

כתבה באתר מוביל עולה כ- 7,000 ₪ ל- 24 שעות.

בנוסף אתם צריכים יחצ"ן או כתב שיכתוב עליכם את הכתבה נכון?
יח"צ בסיסי עולה כ- 6,000 ₪ לחודש.
בחישוב מהיר מדובר בהוצאה חודשית של 27,000 ₪ לחודש עבור 3 כתבות ל- 24 שעות.
עכשיו אמרנו שאתם רוצים את העסקה ל- 6 חודשים נכון?
זה אומר 162,000 ₪ למשך חצי שנה.
גם אם יפרשו לכם את ההוצאה הזו ל- 12 תשלומים, יוצא שעדיין תשלמו 13,500 ₪ לחודש.
כמה לקוחות תצטרכו לסגור כדי שהכתבות הללו יחזירו את ההשקעה?
התשובה-
המון!!!!
אז הנה מה שעשיתי-
במשך חודשים ארוכים ניהלתי משאים ומתנים קשים ומורכבים למען הלקוחות שלי.
עברתי פורטל אחר פורטל, אתר אחר אתר, ישבתי עם האנשים בעמדות הבכירות ביותר.
סגרתי הסכמים עם: The marker, NRG, ישראל היום, הארץ, נענע 10

והצלחתי להשיג תוצאה מדהימה! את אותו המוצר ביותר מ 90% הנחה ! ! !

מתחילת המסע היה ברור לי שאין בעל עסק או חברה בישראל שיסרבו לעלות באתרים מובילים כתבת תוכן של ממש- לא פרסומת, לא טיזר, בלי שום טריק או מניפולציה שיווקית- כתבה של ממש.

*עוד שיעניין אותך – איך עסק קטן יתחיל לפעול בתחום היחסי ציבור

כולנו רוצים להיות קצת יותר מפורסמים, לגרום לצוות המכירות שלנו ולעצמנו שיהיו לנו חיים קצת יותר קלים ושנוכל למכור את המוצרים והשירותים שלנו.
הצלחתי להשיג לכם מחיר דמיוני.

לאותו המוצר בדיוק.
לא מדובר בפחות כתבות!
לא מדובר באתרים אחרים!
לא מדובר בסטודנטים שנה א' שיכתבו לכם את הכתבות!

מדובר באותם האתרים בדיוק!!!
באותו מספר הכתבות!!!

במשך 6 חודשים- בכל חודש כתבה שונה לגמרי שתעלה ב- 3 אתרים מובילים לבחירתכם.

תועלות בנושא שיווק ומכירות (ולקוחות כמובן) שתרוויחו מהעסקה הזו:
1. לקוחות יוכלו לקרוא עליכם לפני שהם מחליטים לרכוש- חיזוק קנייה.
2. לקוחות יגדילו עסקאות אתכם אחרי שתשלחו להם את הכתבה- חיזוק מכירה.
3. לקוחות יפנו אליכם יותר חברים שלהם אחרי שיבינו שהסיכון בלעבוד ולקנות מכם קטן בהרבה מאשר מהמתחרים שלכם- היפוך סיכון!
4. תרוויחו חשיפה אדירה שכן לא פרסמתם מודעה פרסומית ולכן קורא הכתבה לא ירגיש ש"מוכרים לו".
5. תוכלו להתגאות בכתבה אובייקטיבית ומקצועית שעשו עליכם (שוב- זה לא פרסומת!)
6. תייצרו לעצמכם מוניטין חיובי אל מול קהל לקוחות קיים וחדש!
7. ועוד ועוד ועוד

אשמח שתיצרו איתי קשר לנייד האישי שלי שמספרו 052-8431144
אפשר גם להשאיר פרטים או להשיב במייל חוזר.
היות ומדובר ב"בייבי" החדש שלי- אני מדבר אישית עם כל לקוח ולקוח.

שלכם,
ברק רום.

תגיות: , ,

מאמרים נוספים

השאר תגובה

כתיבת תגובה

כתובת המייל שלך לא תפורסם.




למעלה