– יח"צ עם ביטוח תוצאות

מה אתה יכול להרשות לעצמך שאתה לא יכול להרשות לעצמך?

מחשבון

עד שנת 1879 כולנו ישבנו בחושך עד שהגיח לעולם תומס אדיסון והמציא את הנורה. עד שנת 1900 99.9% מבני האדם לא יכלו להרשות לעצמם מכונית עד שבא הנרי פורד ושינה את חוקי המשחק. עד שנת 2015 בעלי עסקים לא יכלו להרשות לעצמם כתבות בעמוד הבית באתרים המובילים ביותר בישראל עד שהגיע ברק רום והפך את […]

תגיות: , ,

המשך קריאה

איך עסק קטן מתחיל לפעול בתחום היח"צ?

יחסי ציבור

מגיעים אלי הרבה בעלי עסקים קטנים שרוצים למתג עצמם באמצעות שימוש בכלי התקשורת. העניין הוא שאינם יודעים מהו הצעד הראשון. איך מתחילים? ובכן, לטעמי חשוב לפני הכל לקנות את העיתונים היומיים ולסמן לעצמכם את המדורים המתייחסים לעסק שלכם. דוגמה: עו"ד ירצה לקרוא היטב את מדור המשפט, אדריכל או מעצב פנים חייב להכיר את מדור עיצוב/אדריכלות. […]

תגיות: , ,

המשך קריאה

יסודות כתיבת ההודעה לתקשורת

תקשורת

הכל מתחיל ונגמר בבנייה נכונה של ההודעה לתקשורת. כותרת חזקה, חיבור לנושאים אקטואליים, התמקדות בעיקר, ניסוח קצר וחד וחשיפת החדשות כבר בפיסקה הראשונה יעשו את העבודה. לא צריך להיות כתבן גדול כדי להיכנס לעיתון של מחר. צריך רק למלא את ההוראות. ההודעה לתקשורת צריכה להיות קצרה, ברורה ולוגית. אתם צריכים לבחור נושא אקטואלי, לחבר אליו […]

תגיות: , ,

המשך קריאה

איך מתכננים תכנית עבודה נכונה לקראת חשיפה בתקשורת?

קמפיין יחסי ציבור

ראשית כדאי להתחיל עם אסטרטגיה. שאלה שחשוב לשאול לפני תחילת עבודה מה זה יהיה בשבילי ניצחון בקמפיין יחסי ציבור? האם יש לי מיתוג/לוגו? אתר? תמונות? יך אני אשדרג את הערך שלי? מה הבידול שלי? ותיבת המסרים שלי (מהיר, חסכוני וכדומה עד חמישה מאפיינים קבועים שיחזרו ויסבירו בצורה קלה וברורה מהם יתרונות העסק). אחרי שהחלטנו על […]

המשך קריאה

תפיסת עולמנו

photo-51

תן לעסק שלך את הצ'אנס שמגיע לו. נסה להגיע רחוק, להיות שונה-אחר. כמה פעמים קרה לך שקולגות למקצוע, שנחשבים פחות טובים ממך, זוכים לכותרות שמנות בעיתון? כמה פעמים שאלת את עצמך איך בחרו דווקא את העסק המתחרה לכתבה בולטת בחדשות? כמה כסף השקעת בקמפיין פרסום שלא הביא לך אפילו לקוח אחד? מתי הופעת בפעם האחרונה […]

המשך קריאה

החדרת הלקוח לתודעת הציבור

photo-101-2

יחסי ציבור בהגדרתם הינם פעילות תקשורת המונים שמטרתה להשפיע על קהל יעד מסויים, בכדי ליצור את המוניטין הרצוי לכל לקוח בהתאם למטרותיו וצרכיו השונים. בין הלקוחות המסתייעים בשירותיו של משרד יחסי ציבור ניתן למצוא שלל עסקים וחברות, כמו גם אנשים פרטיים המבקשים לפרסם את עיסוקם ברבים. לשם מה נחוץ השימוש ביחסי ציבור? יחסי ציבור נחוצים […]

תגיות: , ,

המשך קריאה

יחסי ציבור בזמן שיגרה

photo-100

אנו נשאלים לעיתים רבות על אופי קמפיין יחסי הציבור של חברות אשר מבצעות בדרך קבע קמפיין יחסי ציבור בתקשורת. אנו ממליצים לבתי העסק אשר עובדים עמנו לבצע קמפיין יחסי ציבור בכל עת וגם ללא מטרה מיוחדת. מיצוב החברה מושפע מאוד מכתבות יחסי הציבור אותם אנו משלבים בערוצי התקשורת השונים עבור לקוחותינו. אז מה בעצם אתם […]

המשך קריאה

תיק לקוחות יחסי ציבור

photo-103

תיק הלקוחות של משרדי יחסי ציבור מהווים מקור לגאווה עבור המשרד. תיק הלקוחות יכול להעיד על אופיו של המשרד וסוג השירותים אותו הוא מציע ללקוחותיו. שימור תיק הלקוחות אינו מובן מאליו. התחרות על ליבו של הלקוח מתעצמת משנה לשנה, כאשר עוד ועוד משרדי יחסי ציבור מצטרפים לשוק כנותני שירותים, דבר המגביר את התחרות על ליבו […]

תגיות:

המשך קריאה

יחסי ציבור לאתר אינטרנט

photo-105

בעבר מערכות יחסי הציבור של החברות המסחריות השונות עסקו רבות בפרסום ומינוף החברה, העסק ושירותיו השונים של כל עסק ועסק על פי צרכיו.מערכות החברות עבדו מתוך תפיסה ששירותי העסק הם אלו שצריך לשווק ולהביא לידיעת הציבור אבל הקושי הגדול הוא בהעברת מידע רב ואיכותי לקהל הרלוונטי בקבצי תוכן קטנים יחסית כמו כתבה עיתונאית או בתוכנית […]

תגיות: , ,

המשך קריאה

יחסי ציבור ככלי משלים

photo-41

קמפיין יחסי ציבור לעסק בדרך כלל יש לערוך בשילוב עם שאר כלי השיווק, המכירות והפרסום של העסק. חברה פרטית אשר בוחרת לקיים קמפיין יחסי ציבור באמצעות ערוצי התקשורת בישראל, יכולה לתת לשלבו באופן משכיל עם פרסום בנתיבי הפרסום אשר מיועדים לה וזאת על מנת לקדם ביתר קלות את העסק. יחסי ציבור ופרסום יחדיו יכולים להביא […]

תגיות: ,

המשך קריאה

למעלה