קמפיין יחסי ציבור לעסק בדרך כלל יש לערוך בשילוב עם שאר כלי השיווק, המכירות והפרסום של העסק. חברה פרטית אשר בוחרת לקיים קמפיין יחסי ציבור באמצעות ערוצי התקשורת בישראל, יכולה לתת לשלבו באופן משכיל עם פרסום בנתיבי הפרסום אשר מיועדים לה וזאת על מנת לקדם ביתר קלות את העסק.
יחסי ציבור ופרסום יחדיו יכולים להביא לתוצאות הרבה יותר טובות עבור מרבית העסקים. המסר של החברה יצליח לעבור בצורה טובה יותר ואמינה יותר אל הצרכנים הפוטנציאלים. כמובן שיש לתאם בין מנהלי הקמפיינים, וזאת על מנת להשיג כפל כוח בנתיבי תקשורת משותפים. (כגון פרסום ויחסי ציבור באותו מגזין נישה).
מה קורה אם החלטנו לצאת במסע יחסי ציבור ללא תמיכה של פרסום? אין בזה כל רע, קמפיין יחסי ציבור מוצלח יצליח להעביר את המסרים בצורה טובה ונכונה גם ללא קמפיין פרסום מקביל, אך עם זאת מדובר בפספוס מסוים. הרי הפרסום ויחסי הציבור מייצרים ביניהם "דיאלוג" תקשורתי אשר מגביר את כוחם ומשפר את האפקטיביות שלהם.