תיק הלקוחות של משרדי יחסי ציבור מהווים מקור לגאווה עבור המשרד. תיק הלקוחות יכול להעיד על אופיו של המשרד וסוג השירותים אותו הוא מציע ללקוחותיו. שימור תיק הלקוחות אינו מובן מאליו. התחרות על ליבו של הלקוח מתעצמת משנה לשנה, כאשר עוד ועוד משרדי יחסי ציבור מצטרפים לשוק כנותני שירותים, דבר המגביר את התחרות על ליבו של הלקוח.
ניתן במבט חטוף על תיק הלקוחות של המשרד, להבין היטב על סוג השירותים שהוא נותן. הנישות המרכזיות בו המשרד מתעסק מעידות על סוג התמחותו. ישנם משרדים המתמחים בתחומים כלכליים או פוליטיים ואחרים שמתמחים בגופי בידור או תקשורת כגון ערוצי טלוויזיה.
משרדי יחסי ציבור רבים מעניקים שירותי יחצנות לגופים גדולים ומבוססים בלבד, עם זאת ישנם כאלה המעניקים שירותים לחברות בינוניות ואף לחברות קטנות יותר. יש משרדי יחסי ציבור אשר מעניקים שירותים גם לחברות אשר נמצאות בנישות בעלי עניין תקשורתי פחות, דבר היכול להקשות על משרדים לא מיומנים ופחות מקצועיים.